ozgebalc “Kafasını üşütmüştür o yüzden gözü çapaklanıyordur” diyene asla aldırış etme. O yanlış bir bilgi. Bebeklerin göz kanalları minicik, haliyle çabuk tıkanıyor çapaklanma bu yüzden. Anne sütü damlatabilirsin, serumfizyolojik ile temizleyebilirsin. En olmadı çapaklanmaya Tobrased göz damlası iyi geliyor. Günde 4 kez 1 damla şeklinde önerdi bunu bize doktor. Kullandığım gün gitti çapaklanma.