Berat_12 Doğduktan iki hafta sonra kabızlığı başladı ne zaman geçer bide geçmesi için ne yapmam gerek
frknmomy Berat_12 bnmde bebeğim 1 aylık bizdede aynj sorun var ve 2. Çocuğum bnm ilk cocugumda aksine hiç ne gaz ne kabızlık yaşamadık bu bebeğim aşırı gazlı ve 3 4 gün dışarı çıkmadığı oluyor inslh erken geçer 😔
frknmomy Berat_12 damla yazdı doktorumuz onu kullaniyrm mamasina zeytinyağı bırakıp veriyrm masaj yapiyrm bu şekilde