Baakpnr- Kızlar merhaba. Kızımın sağ yanağı şişti hep bir şey yok flaan demişlerdi , bugün yüzünü ultrason çektiler lenf bezi şişliğiyimş 17 mm lik bir beze varmış . Takip edilmesi gerek dedi ve enfeksiyon a bağlı şişlik olablir dedi doktor cunku kızım doğumdan sonra 9 gün küvezde kalmıştı . Şimdi antibiyotik verdi . Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba bebeğinde ? Süreç ne , kötü bir şey olur mu? Korkuyorm .
Anneko Baakpnr- bebeğimde değil ama bende var aynı sorun bebekliğimden beri. Dişim ağrısa lenf bezim şişer, soğuk havada kalsam lenf bezim şişer çok çabuk hasta oluyorum hala aynı. Uzunca bir süre takip edildi. Büyümedi sabit kaldı 19 mm benimde bazı günler kayboluyor hasta olunca geri şişiyor. Takip edin büyümezse sıkıntı yoktur
Baakpnr- Anneko biraz olsa içimi rahatlattınız Allah razı olsun. Doktor bize augmentin isimli antibiyotik verdi . Peki bu bitince şişlik mi inecek yüzündeki yoksa o beze kaybolacak mj acaba ?
Anneko Baakpnr- yüzündeki şişlik inecek beze kaybolmuyor sadece ne zaman bağışıklığı düştü hasta oldu tekrarlıyor bu yaşıma kadar hep böyle oldu. Çok saçma sapan yorumlar yaptılar vay efendim çocuğu olmaz kısır kalır çelimsiz olur cart curt hiçte bir şey olmadı o yüzden kimseyi dinlemeyin sakın
Nerecyaaa Baakpnr- geçmiş olsn aşkım bilgim yok 🌸 üzülme kötü birşey değildir olsaydı sıkı takibe alınırdı 💜💜
Baakpnr- Anneko yaaa çok gecmiş olsun size de 🥺 bebeğim için şimdi üzüldüm doktor bu sekılde söylemedi tam detaylı olarak . Peki hiç gitme ihtimali yok mu acaba.? 🥺🤲🏻
kaktus2022 Baakpnr- iki yasindaki oglum 2 ay oncee ciddi enfeksiyon kapmisti, o zaman lenj bezi cok sisti, doktora goturduk, enfeksiyon cok yuksek cikinca 3 gun serum tedavisi verdiler. Cok sukur gecti. İnsallah sizinde gecer, cok cok gecmis olsun.