Sogancik [silindi] Sidefer canım ama ocean da güzel. Kabızlık yapmadı Sidefer. Tadı tatlı. Çoğu bebek seviyor tadını benimki sevmedi😀
Ada-ilknur [silindi] biz doğduğundan beri ocean kullanıyoruz. Hamileyken ben 1000’lik kullanıyordum şimdi bebeğim 400 lük kullanıyor. Memnunuz