Pinaralya Evet canım bu 12. Hafta atağı. 3. Ayına girerken böyle oluyor bebeklerde. Etrafı keşfetmek istedikleri için az uyuyor ve yemek yemiyorlar. Gözleri sürekli bi yerde kafalar fır fır dönüyor. Bu süreç onun içinde zor, bu yüzden bol bol gezdir evin içinde. Ben emzirmiyorum sağdığım sütü veriyorum bi elimde bebek, bi elimde biberon oda oda gezerek içiyor sütünü.