Kahve_kokusu Bayrama ne aldınız hanımlar. Ben tesetturluyum bebegim dogdugundan beri ona birseyler aldigimdan kendi zevkimi kaybetmisim🤣 ya çıldıracağım kafama göre hicbirsey bulamadım. Siz paylasirsaniz fikir alım. Rica etsem nerden aldığınızıda yazarmısınız😇
SeninAnnenBirMelektiYavrm Kahve_kokusu ben bu sene ilk defa kot pantolon tişört spor ayakkabi giyicem. Sürekli elbise etekten bıktım spor giyinicem bu sefer 😄
ofkelisirin Kahve_kokusu kapalı mıısn ne bakıyorsun ne tür mesela bende düşüncesi bile yok kararsızım 😅😅😅 etek bluz istedim sonradan baka baka hevesim kaçtı sjsjsjs
Papatyaanneee https://imgyukle.com/i/RaSDjS https://imgyukle.com/i/RaSpVG Ben bu modeli beğendim vizon rengini aldım 🤩
Aklimdasin Kahve_kokusu 10 aylıgız ama emziriyorum halen ve ben emzirirken elbise veya abiye hiç rahat edemem tercihim o yüzden kot pantolon converse ve beyaz bol tişört ancak oyle rahat edebilirim 🙄
Kahve_kokusu Aklimdasin benim de gunluk hayatimda öyle ama onu dugmeli elbiseye felan da bakabilirsin canim. Tabi senin kararin 🙂
Demirac19 Aklimdasin elbise en rahatı değil mi? Ben terzide gizli fermuar yaptırdım çok rahat emziriyorum
Halimea Kahve_kokusu bu gömleği ve sali siparis verdim normalde tek renk takilirim bu sefer tarzımi değistirim dedim
Demetbulut Kahve_kokusu birşey almadım memeleekete gğtmiycem burda da pek kimsemiz yok.. Arkadaşlar var onlarada gidersek ayarlarım bişiler evdekilerden
hunilimomm Kahve_kokusu bir elbise bir tunik almıştım denemedim olmadı 🤦🏻♀️ kilo aldigimin o an farkına vardım inşallah üzerime olan bişey bulursam alırım yada çıplak gezerim ne bileyim 😂
Karanfil06 Kahve_kokusu bende eşim zamlardan önce bir markadan güzel bir pantolon almıştı onu giyeceğim hiç giymedim üzerine beyaz gömlek bulursam 🤣 ama ilk defa pantolon giyeceğim bir bayram da🤣🤣🤣