emys2939 ağlamıyor bağırıyor eğleniyor ama sürekli niye böyle yapıyor anlamış değilim odadan çıktıgım an bagrıyor geldigim an susuyor bazen ben yanındayken bile bagrıyor ağlamıyor ağlamak ile karıştırılmasın eğleniyor resmen bagırarak gülüyor
Cnsu12345 emys2939 ya evet şuan bile yapıyor baktığım an susuyor ve gülüyor 😂çok hareketli bide sizin de öyle mi
AhmetAhlasMom Bizde geçen ay 6. Ayımızda I dönemden geçtik sabah 7 de bi başlıyordu 1 2 saat sonra yorulup uykuya dalıyordu sonra agulamaya döndü suan bağırarak lala gibi sesler çıkarıyor 🙏