2bebelimom_ Bebe bisküvisi için kaç tarife baktım hiçbiri içime sinmemişti siz yapıyormusunuz nasıl güzel oluyormu
Deletedmom_23 2bebelimom_ Evet evet. Benimki yiyor. Ama şöyle bir şey var şeker olmadığı için bu tarife göre çok tatsız oluyor. Ben de doktorun da onayıyla pekmez ekliyorum.
2bebelimom_ Deletedmom_23 8 aylık benimki yogurda falan karar veririm ona pekmez eklerim bende teşekkür ederim deneyeceğim 👌🏻❤️