eceunverkanra 2melekannesi__ Ben doktoruma sorduğumda ecopirin’i sormustum, icmeyin dedi sadece parol’u oneriyor doktorlar bildigim kadariyla.
biryazmasali 2melekannesi__ bebeğiniz kaç aylık şöyle söyleyim kızım 22 aylıkken kovit geçrdim emzirytfm corasprin kullandım yanılmıyorsam sezeryandan sonrada bir müddet kullandım ben ama çok emin değilm doktorunuz kimse ona danışın
Arveninannesii23 2melekannesi__ bende parasetamol dışında parol disinda ilaçlar bilmiyorum ya. Ne için lazım
2melekannesi__ eceunverkanra Hematoloji doktoru kullanabilirsin dedi ama prospektüsünde süte geçer yazıyor sabit bir doktorum yok malesef sorabileceğim 😓
2melekannesi__ biryazmasali bebeğim 3 buçuk aylık daha. Süte geçer diyor o yüzden çekiniyorum doktorum da yok sorabileceğim 😔
eceunverkanra 2melekannesi__ Eğer kullanmanızı gerektirecek bir durum varsa kan pıhtılaşması gibi kâr zarar hesabına göre doktorlar kullanabilirsin diyorlar. Benim doktorum uygun gormemisti ozel bir durumum olmadigindan
biryazmasali 2melekannesi__ evet küçükmüş gerçekten Akşam yengem kadın doğumcu onu görme ihtimalim var istersinz ona sorarım
2melekannesi__ eceunverkanra pıhtılaşmadan dolayı benim de kullanmam gerekiyormuş ama kendimi öteledim bebeğimi düşünüyorum ne bileyim 😔
eceunverkanra 2melekannesi__ Kan pihtilasmasi sebebiyle doktorunuz uygun gorduyse o zaman kullanmaniz gerekebilir, kadin dogum uzmani ya da bir cocuk doktorunun da gorusunu alabilirsiniz eger iciniz rahat etmiyorsa. Sizin sagliginiz da onemli🌸
2melekannesi__ eceunverkanra evet bi çocuk doktoruna da soracağım bakalım onun görüşünü de dikkate alarak bir yol çizeceğiz artık, teşekkür ederim 🤗