kucukoglum_1 valla 18 aylık asısından sonra tartılması hastanede ama evde kendım tartıda tartınca 10.900 geliyo bilmiyorum ne kdar dogru zayıf yanı saldım artık ne yaptıysam düzelmiyo kullanmadıgım vitamin vs. Kalmadı ama düzelmiyo hastaneyede götürdüm hem özele hem devlete bütün testleri vs yapıldı doktorlar herseyı cok iyi vitaminler kanlar cok güzel hiç bi sorunu yok diyo maşallah birazda genetik oluyo bu işler dedi doktor babasıda bende minyon tipliyiz o yüzden artık cokta takmıyorum saglıgı yerinde şükür bütün gelişimi güzel bizimle karsılıklı sohbet eder mesela tuvalet egitiminide aldı bi sorun yok ne sorarsan cevp verır büyük insan gibi masallah ama kilo boy yok onada yapcak bişey yok zorla yedirmeye çalışıyorum yiyo ama kilo almıyo bu seferde bi faydası olmuyo gene