Merhaba sevgili kadınlar, motivasyonum bu sabah çok yüksek o yüzden paylaşmak istedim benzer durumda olanlarla 💜💜 65 ile hamile kaldım 78 ile doğuma girdim, kızım 17 aylık. Yaklaşık 8 ay önce canım babamı da kaybettiğimden stresten üzüntüden sürekli yedim ve 67’den 75’e çıktım tekrar. Kendim hamur işi de tüketmiyorum pek ama sütlü tatlıları çok seviyorum o yüzden diyetler vs hak getire gerçekten sürdürmek zor oluyo onları. Beni gerçekten hem motive edecek hem kilo verdirecek hem de mesela arada yesem de dondurmadan uzak tutmayacak bi diyete ihtiyacım vardı ve ayrıca öğünler arasında atıştırmalığa gerek bıraktırmayacak. Tabi atıştırmalık dediğime bakmayın bayağı öğün yani bu da 🤦🏼♀️ Kızımı halen emziriyorum ve aralıklı oruca başlayalı bugün 1 ay oldu bayrama kadar 6-7 kilo veririm demiştim ve öyle de olacak gibi. Saat 11’de kahvaltı ile başlayıp akşam 19’da kapatıyorum beslenme saatimi. Arada sadece bol su, şekersiz çay tüketiyorum. Tatlımı vs öğünler sırasında tüketiyorum. Ayrıca günde 45 dk Leslie yapıyorum dizi izlerken hareketleri ezberleyince öyle oluyo. Yani daha fazla da verebilirdim elbette ama ekmeği ve tatlıyı kısmadım sadece saatinde tükettim. Artık böyle devam edecem beslenme tarzıma, başladıktan 3-4 gün sonra aralarda atıştırmalık da aramıyodum artık yani o his hemen geçiyo ve bu bence olayın en mükemmel yanı zira sürekli bişeyler atıştırma ihtiyacı hissediyordum. Emziriyorum ve sütümde de azalma olmadı bu arada. İdeal kilom 58 ona inersem haftada 2 gün rahat beslenme sonra aynı düzen devama edecek. Yani gerçekten de işe yarıyo ☺️