Doğduğundan beri öksürük var hırıltı yeni eklendi 2 gündür bu şekilde doktora götürdüm o sıra hırlamıyordu doktor birşey yok dedi burnunu günde 2 kez temizliyorum ama sanki hasta olunca hırlanıyor ya aynı şekilde bir hırıltı var doktor normal dedi ama hiç normal gözükmüyor emerken zorlanıyor burun temizleme hariç yapabilceğim birşey var mı? Ben gribim şuan o yüzden etkilenmiş olabilir mi acaba ?