Bebeğim 2 aylık. Bu zamana kadar sadece 1 defa biberon kullanmak zorunda kaldım sınava gittiğim için annem vermişti süt 36 derece olacak şekilde ısıtarak. Dışarı çıktığımda genelde bi çare bulup emziriyorum fakat bazı annelerin dışardayken biberonla verdiğini görüyorum. Isıtıp mı veriyolar nasıl verdiklerini bi türlü bulamadım araştırınca. Bu konuda çok tecrübesizim yardimcı olur musunuz?🙏🏿