Slnhsyn1 canim. Korkma 6. Aya kadar bende çektim ama taa ki ek gıdaya geçtik rahatladım. Çocuğumun bir tane kusmamış kıyafeti yok günde 3 makine açar yıkardım ona. Uyku uyuyamazdım kusmasından o kadar ki aşırı. Reflü denildi ilaçlar verildi ilaçlar hiçbir işe yaramadı bizde. Biraz zor,çokça zor hatta. Ama sabır..yinede bir doktora başvur