Kuzeymiram yeni besinlerle tanışıyor bu tür reaksiyonlar verebilir elma yüksek alerjik bir besin değil ve tüm ürünlerde böyle oluyor diyorsunuz 3 gün kuralıyla tadım yapmaya devam edin ama bu sırada bebeği takip edin. Vücut sadece tepki veriyor olabilir kısa sürede düzelir diye düşünüyorum. Ciddi bir alerjik reaksiyonu olsa şimdiye kadar kendini çoktan belli ederdi. En müsait zamanda doktora danışırsınız