Cicekkhanim Merhaba güzel anneler ilk adım ayakkabısı olarak öneri yapabilecek var mı acaba birkac marka arasında kaldım
Fks65 Vicco almıştım ama hiç yürüyemedi, lc nin panduf şeklinde olan patiksiyle yeri daha iyi hissetti. O sıra da ayağı büyüdü adidas aldık şu an dahs iyi yürüyor