Sevcey birde az önceki yazdığım yerde söylemeyi unutmuşum benim kızımda geniz eti de vardı gece horlamalari nefes alırken konuşurken hep bir tını vardı sesinde nefesinde şüphelendim kulak Burun Boğaza sıra alıp götürdüm o zamanlar daha 1 yaşındaydı doktor da dedi ki 1 yaşındaki bebekte geniz eti olmaz dedi ama isterseniz içinjz rahat edecekse bir röntgen isteyelim dedi bende evet istiyorum onun için geldim dedim doktor röntgeni görünce şok oldu ben ilk defa 1 yaşındaki bir bebekte bu kadar büyük bir geniz eti gördüm dedi annesi iyi fark edip getirmişsin dedi ama çok belliydi zaten normal konuşması nefesi bile hep bir tuhafdı nefes alacağı alan o kadar daralmış ki küçücük bir delikten nefes alıp veriyomuş konuşuyomuş çocuğum gözümün önünde işgence çekiyomuş da ben bilememişim😟sonra bize saşe bir ilaç verdi burun spreyi falanda verdi öylelikle geçirdik çok şükür şimdi piyasada saşe ilaç bulamadık yok yani hiç bir yerde doktor aynı miligram ölçüde çiğneme tableti verdi ama bunu hiç düzenli kullanamadım ilacı ezip de veriyorum çok uğraştırıyo unutuyorum sürekli 🤦🏻♀️