Oğlum 3.5aylik saçlarını hiç kestirmedik ama çok dökülüyor. Yenileri çıkıyor diye kestirmeyede niyetim yoktu yaş alana kadar ama elleri hep sac ve ağzına goturuyo sürekli ağzının kenarlarından alıyorum saclari. 1 2 de bezinde gördüm. Siz kaç aylıkken kestirdiğim? Yazık midesi kıl olcak diye korkuyorum