mavisgozlum ya tabikide insan ister istemez üzülür,kafaya takar,korkar bu duyguların çok normal çünkü.bu tip insanlar psikolojik şiddette çok iyidirler 😡😡bir anneyi bebeği ile vurmak en korkunç şeydir çünkü hepimizin en hassas noktasıdır yavrularımız 😊ama şunu unutma nasilki hepimiz birbirimizden farkliyiz ,farklı meziyetlerimiz var bebeklerde farklı.yurur bacım yürür yavrun ins🙏🤗🤗🤗