Bebegim bir yasina yeni girdi fakat çevremdeki herkes bir yasina girdi neden yürümüyor diyo herkesin bebeği yasina girdiğinde yuruyomus bebegi gec yürüyen var mi biz de mi bir problem var emekliyo siraliyo fakat karşısına geçip gel dedigimzde cok da yurume eylemine girmio ellerini tutarsak geliyo cok da uğraşıyoruz aslinda ama neden yürümüyo😞