Ikra_Kusum092020 Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar güzel anneler ,19 aylık Kzıım bu pazartesi amelyat olucak herkesten bu mübarek aylarda dua bekliyorum 😞🤲
Seydacelep Ikra_Kusum092020 allah şifa versin rabbim sağlıkla girip çıkmasını nasip etsin 🙏kalp deliği derken
gulaykadir Ikra_Kusum092020 Allah şifa versin açık mı olucak bende olmuştum bu ameliyatı inanın küçükken olması daha iyi çabuk toparlanır
Seydacelep Ikra_Kusum092020 aaa bende 25 yaşındayım benim kalbimde delik var doğuşsan ben hiç ameliyat olmadım tabi sürekli kontrollere gidiyorum doğduğumdan beri