ikicocukcokcocuk Furkaninannesi bence acilen doktora gidin bi yatış yapılsın rota virüsü öyle kendiliğinden geçmiyor Allah korusun ishalden kusmadan çocuk halsiz düşer benim kızım da geçirdi 1ay oldu 5 gün yattık iyiki yatmışız ne verirsem kusuyor ishal resmen sırtından çıkıyordu halılar fln tüm batmıştı o derece şuan zaten sıvı versen de kusuyor yani benim kızım kabul etmiyordu mamayı bile içmiyordu ilaçlarla düzeldi 4. Gün yemeye başladı geçti aksatmaya gelmez
Mylifemylife Biz hala geçiriyoruz. Kusmaktan,ishalden öldük. Son çare yatış dediler ama çok şükür verilen ilaç işe yaradı. Su veriyorum,ayran verin diyor doktor. Meyvesuyu asla vermeyin dedi. Kraker ve su verin dedi.
Furkaninannesi Mylifemylife kaç gün oldu acaba? Ne zaman farkettiniz biz kusmaya başlayınca atesi cikinca goturduk doktora
Mylifemylife Furkaninannesi bugün 3. Günümuz ama hala halsiz ve ateş var. Kusma durdu çok şükür. Bir kere serum yedik. Birde denflor ve raxerin ilaç verdi. Bir günde 28 defa kustu kusmayla farkettik. Bol sıvı verin dedi. 2 yaş bebeklerde tehlikeli oluyor ondan sürekli sıvı veriyoruz. Kendisi de zaten sudan başka birşey istemiyor