Selam anneler 10 aylık bir oğlum var zaten sıcağı çok sevmiyor gece yatarken de üstünü açar yazın zıbınlı tişörtlerden veya sıfır kollu olanlardan giydirip altına şort falan giydireyim ya da hiç şort giydirmeden öyle gezdireyim diye düşünüyorum çünkü çok sıcak oluyor demem o ki zıbının altına başka biri zıbın veya atlet falan giydirmem lazım mı hani zıbın üstüne de zıbın fazla olur sanki ya da tişörtün altına zıbın olur da zıbınlı tişörtte falan atlet lazım mı