ikikoalaanasi Merhaba anneler, oğlum 8,5 aylık Emekleme isteği yoktur daha çok ayakta kalmak istiyor. Ayaktayken arkasını koltuğa dayıyorum epey desteksiz duruyor. Bu şekilde durması zarar verir mi omurgasına veya yorar mı??
birtatlianneee ikikoalaanasi hayır zarar vermez bazı bebekler emeklemeden yürüyor artık ayakları üstünde rahatlıkla durabilir benim bebeğim de hep ayakta 9 aylık şuan 😊
bebegimlebuyuyorum ikikoalaanasi hayır vermez. Siz birkaç adım uzağına gidip gel gel de yapabilirsiniz hatta. Belki emeklemeden yürür
ikikoalaanasi birtatlianneee uzun süre ayakta kalınca acaba yoruluyor mu zarar mı veriyorum diye düşünmeden edemiyorum 😀 büyüyorlar artık bunu kabul etmek lazım 🤭
birtatlianneee ikikoalaanasi yorulduğunda oturur pozisyona geçecektir merak etmeyin evet büyüyorlar hemde çok hızlı 😌
bebegimlebuyuyorum ikikoalaanasi Gün içinde sürekli yapın. Benim oğlum 1 yaşına girdiğinde teyzem yaptırdı duvara yaslayıp, sonrasında sürekli yaptırdım 1 hafta içinde yürümeye başladı. Belki sizinki biraz uzun sürebilir daha küçük olduğu için.
ikikoalaanasi bebegimlebuyuyorum kızım tam yaşında yürümüştü buda öyle olacak belliki acele ediyor 🤭 teşekkür ederim önerileriniz için yapacağım her gün