AsyaHumam ek gıdaya geçtiğimizden beri düzenli olarak her sabah 1ml (yaklaşık 2 çay kaşığı) soğuk sıkım zeytinyağı, gün içerisinde bol su, her fün mutlaka yoğurt ve her gün ya da gün aşırı gün kurusu+kuru incir haşlayıp ezip veriyorum. Bu düzene rağmen 2-3 kez kriz yaşadık. İrmik vermiyorum. Daha iyiyiz şükür.