Doğumdan bikaç hafta sonra kabızlık problemim başladı kilo veriyordum fakat şimdi kiloda veremiyorum tuvalete gidemediğim için. Bunun için ne yapabilirim? Çok su içiyorum yulaflı kürler tüketiyorum gün kurusu vs de yiyen biriyim ama tık yok. İştahsızlık oldu doğumdan sonra pek bişey yiyesim gelmiyor bu yüzden olabilir mi acaba?