CansuAlmila naçizane tavsiyem canım emzik emiyosa özellikle kalkış ve inişlerde ver emmiyosa biberon meme ne emiyosa onu ver biz 50 günlükken bindik kalkarken emzigi vardı uyuyunca cıktı inişte hadi uyanmasın dedim emziği vermedim zehir oldu ucak inene kadar bagrdı basınc kulaklarına agrı yapıyo ama bişeyleri emerse basınç dagılıyo sıkıntı olmuyo kendin içinde sakız çiğneye bilirsin kulaklarına sıkıntı olmasın diye