Esak Kızlar bebeğimi sağlık ocağına iki aylık aşılarını yaptırmaya götürecem bebek arabasıyla hava aldırmak istiyorum hiç çıkmadı daha böyle yürüyüşe hava almaya sadece hastaneye gitti arabayla o da. Siz bu havada bebek arabasıyla çıkardınız mı karasız kaldım bana bi fikir verin lütfen
Kocakgiller Esak canim ne kadar sakınirsan o kadar hassas olur. Benim kızım 1,5 yaşında çok şükür hiç hasta olmadı biz daha 1 aylıkken kış soğuğunda pikniğe falan gidiyorduk hiç esirgemedim. Üzerini kalın giydirir beresini falan eksik etmezsen hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle
Yazaksami Esak her türlü havada dışarı çıkardım. Kafasını vücudunu güzelce kapattıktan sonra hiçbişey olmaz bence.
sarilokumumm Esak ben daha soğuk havalarda da sarıp sarmalayıp çıkardım güzel sıkıca giydirirseniz bir sorun olmaz
Mericcc Esak çıkın çıkın yürüyüşe de çıkın. Hem size hem ona iyi gelir. Ben karda bile çıkardım hep 😉
Esak Veragillerden Kocakgiller Yazaksami Bende doğdu doğalı çıkmadım hiç bi yürüyüş inanın bana da iyi gelecek diye düşünüyorum ama kararsız kalmıştım işte bebeğim için. Sağ olun valla cesaret verdiniz ❤️❤️
Esak sarilokumumm Veragillerden Yazaksami Kocakgiller peki kızlar iki aylık aşılar biliyorsunuz ağır biraz üç tane ben bide rota alışını da yaptırcam 4 olcak aşıdan sonra neler yaşadınız bana biraz bilgi verir misiniz neyle karşılacağını bilmiyorum 🤷♀️
Yazaksami Esak bizim bütün aşılarda ateşimiz çıktı max. 38 oldu. Huzursuzluğa ve halsizliğe dönüştürdüğü an calpol verdim 1 kere. Zaten ertesi gün geçti etkisi. Hep böyle oldu.
sarilokumumm Esak bende 2. Ay rota yaptırdım biraz ateşi çıktı bi kaç saat sonrasında 37.8 fln oldu calpol verip üstünü incelttim düştü ateşi rotayı zaten şırınga ile ağızdan veriyorlar
Kocakgiller Esak ben rota aşısı yaptırmadım karşı değilim yalnızca bütçe ayiramadim. Asi sonrasında benim kızda ateş falan olmadı çok şükür sadece huzursuzluk oluyor. Bilmen gerekeni ebe sana anlatıyor zaten canım ateşi yükselirse üzerini incelip duş aldırıyorsun geçmezse 1 çay kaşığı calpol veriyorsun. Ben hiç vermedim gerek kalmadı çok şükür
Esak Mericcc valla bi acaba mı ki diyodum sağ olun bana yol gösterdiniz yoksa bende bunalıma girecektim 🙈
AyazisMom Canım kafasını kulaklarını koru sogugu ordan almasın yeter ben ekimde dogum yaptim sogumustu havalar ogunden bugune herzaman cıkarım dısarı allaha sukur hic hasta olmadı guzel giydir yeter ☺️
Mericcc Esak ben annemler gidince 2. Ayda tek çıkmaktan çok korkuyordum. Bir gün bı cesaret çıktım. Normal dünyaya dönmüş gibiydim. O gün bugün disardayiz :) uyku saatine denk getirin o uyur siz de bir çay için dışarda nasıl iyi gelicektir.
Theteacher Ben eksi derecede bile güzelce giydirip çıkardım bide benim oğlan şapka bere vs kafasında hiç tutmaz, yolda görenler çocuğu hasta edeceksiniz diye kızardı, şimdi 7 aylık oldu hasta vs olmadı çok şükür.
Cucumenveannesi Esak Bn 4 aylıkken çıkarıyordum hatta Eylül de köye gittik soğuktu çok şükür hasta etmeden geri geldik sen bilirsin ama usuyemecek şekilde giydir çıkar bnce geçen karda Kocam alışsın nolucak deyp 7 buçuk aylık oğlumu çıkardı 10 dk yürüdük arkadaşına gittik kar yağarken iyice giydirdk ama hiç usumemiti
Esak İyi ki yazdınız valla kızlar çok teşekkür ederim cesaret verdiniz çıktık yürüdük ay bana da iyi geldi hep yaparım artık dedim valla oğlumda sevdi izledi hep 😍