Bebeğim 4 aylık doğduktan bi süre sonra göz kapağında göz pınarına hemen üstünde kabuklanma olduğunu farkettim doktora gösterdim zamanla geçer dedi ama bu kabuklanma kızarık gibi pütürlü duruyor kaşınıyorda anladığım kadarıyla bebeğim elini hep gözüne doğru kaşımaya çalışıyor aranızda bunu yaşayan oldu mu tedavisi var mı geçti mi 🙏