Bugün tam 1 aylık oldu oğlum yenidoğduğunda hastahanede vermiştik sürekli ağlıyordu orda almıştı susmuştu. 2 gün önce verdim tekrar fakat meme reddi oldu alırken çok ağladı. Aldığında emiyor çok güzel ama alırken ağlıyor sonrasında gece uykuda korkuyor ve meme reddi oluyor sizce tekrar deneyim mi ? Çok kararsızım ağlayan bi bebek tekim emzik hayatımı kurtarcak fakat aldıramıyorum. Kullandığım marka chigo damaklı