Umutluluk Kızlar doğum yapalı 1 sene oldu ama doğumdan sonra sol bacak üst ve kalça kısmından gelen ağrı var hala devam ediyor var mı böyle bişey yAşayan ?
Sda16 Umutluluk 10 ay oldu dogum yapalı öyle bi sorun yaşamadım. Doğumdan sonra küçük tuvaletim varsa hapşırma ve öksürme olunca 1-2 damla kaçıyor ve fazla gaz çıkarmaya başladım. Sizin böyle bi sorun oluyor mu?
leopar Umutluluk benimde var cnm 11 ay oldu ama ilk kızımda da 2 buçuk yıl olmuştu vardı mesela bende sırt ağrısına oldu yüz üstü ve sırt üstü yatamıyorum