sarilokumumm EfosMoM benim oğlum 3.5 aylıkken hep bi kalkma istedği vardı destekli kucakta oturtuyordum 4 aylık kontrolünde doktorumuza söylediğimde uzun olmamak kaydıyla destekli kucakta oturabilirsiniz demişti
annesininbaliii EfosMoM ben kucağımda oturtuyordum kisa kisa şimdi destekli oturuyor çok şükür bazen desteksiz 2 dk duruyor 6 aylık şuan