-melistosdogdu Tabiki biz anneler genelde hep bu çocuk ağlıyor sütüm yetmiyor mu mama da içse acaba kilo alımı nasıl vs diye düşünürüz bende şöyle bir yöntem buldum ay ay kilo ölçümü doktor yapıyor ama haftalık nasıl acaba diye( belkide bunu yapan çok kişi vardır ilk değilimdir) ama merak edenlere belki bir ışık olur onlarda yapar diye paylaşıyorum 😊 tartıya cikykrum önce kendi kilomu olcuyorum sonra bebeğimi kucağıma alıp cikiyorum tartıya çıkan sonucu kendi kilomdan çıkartıyorum ortalama kilosu belli oluyor çok denedim doktora gittiğimde de ölçümlerim tuttu az bı gram oynuyor kıyafetler vs isterseniz deneyin az çok anlarız
2melekannesi__ Kara3773 benimki daha küçük oturamıyor battaniye serip ikea tepsisine yatırıyorum aynı hastanedeki tartılar gibi oluyo😂😂
-melistosdogdu Mesela ben 68,50 Bebekle tartıya çıktım 75.30 (afaki sayılar gerçek değil salladım şuan) hesap makinesinden 75,30 dan 68,50 çıkartıyorum 6,8 çıkıyor himm şu kadar almis diyorum ortalama bişey gösteriyor
Laren -melistosdogdu aylardır böyle tartıyorum ama yorumlarda daha oturamıyor falan demişler 😅 anlaşılması bu kadar güç müydü ya 😀
-melistosdogdu Laren belki kendi kucaginda olursa yanılma payı olur djye düşünmüştür direk bebek ölçmek tabi daha doğru sonuç verir o yüzden bişey diyemiyorum 😊