Merhaba 9 aylio bir bebegim var normalde guzel emerdi 3 hafta once falan ilk disleri cikti alttan 2 tane o surede de bir soeun yasamadik dunden beri beni emmek istemiyor memeye gelince isirip birakiyor yada agliyor itiyor buna baslamadan once isirdiginda ilk kez hayir demistim sonrasinda hep mememi birakti sanki anlamis gibi sonrada emmemeye basladi sagip veriyorum o sekilde de almiyor cok uzuluyorum bu duruma basina gelen var mi 🥺