Gokbayes2018 Bebeğim 7 aylık, golden goat keçi sütlü mama kullanıyorum. Aylık 500 TL tutuyor. Sizlerin nasıl
Agg0207 Gokbayes2018 benim kızımda 7 aylık mama ve ek gıda alıyor sadece ama süt alerjmiz oldugu için doktor raporlu mama verdi hiç para vermeden alıyoruz bittikçe bir koli gidip alıyor eşim eczaneden içinde 6 kutu oluyor.
Merve201119 Gokbayes2018 aptamil kullanıyorum ayda 3 büyük birde küçük mama gidiyor 500 lira aylık mama masrafımız
biryavuzkusu Gokbayes2018 bebelac gold kullanıyorum 3 kutu 900 grlık 280 tl tam 1 ay gidiyor 7 aylık bebeğim
NeriTugba Gokbayes2018 sma optipro kullanıyorum. 800 gr'lık kutu tam 1 hafta gidiyo 90 liradan ayda 360 lira sadece mama masrafımız var.