[bilinmeyen] teşekkür ederim detaylı anlatımınızdan ötürü püskürtürek kusma değil ama her emme sonrası hep bir cıkarma durumu oluyor bizde fazlasını cıkarıyor diye düşündük ..bilemedim ne zor bir süreç bu annelik sürekli diken üzerindesin.. bakalım tekrar göstermekte fayda var