Arassbebek Yusufhavva benim oğlum soğuk algınlığı geçirmişti 4 aylıkken doktora götürdüğümde yarım çay bardağı kadar verebilirsin demişti doktor
UcuBulunamayanBant Yusufhavva ek gidaya erken gectik 4bucuk.ayinda doktorumuz verebilirsin demisti yarim cay bardagi mamalarini ihlamur ile islatabilirsinde demisti.
Arassbebek Yusufhavva verdim sonrada devam ettirdim soğuk algınlığından koruyo bı çay kaşığı pekmez de katıyorum bazen severek içer