Kizlar bebegim 4 buck aylik.Anne sutu ve mama iciyor.Gunde 6 7 kez kakasini yapmaya basladi 1 aydir.Onceki aylarda 2 3 gune bir yapiyordu.Kakasini sık yapmasinin disinda hicbir sikayetimiz yok.Son 10 gundur gecede yapmaua basladi.2 kez yapiyor gecede uyanip.Sizce bu durum normal mi?