Sezeryan ile doğum yaptım 7 gün önce sütüm çok az geldi. Şimdi sağdığımda 45 cc iki göğsümden anca geliyor. Sarılık olmasın diye de bebeğime biberon desteği sağladım ama oda kolaya alıştı. Süt ağzıma direkt dökülsün istiyor, meme ile çekmek istemiyor. Ağzına memem gelince çığlık çığlığa ağlıyo almak istemiyor. Tükendim artık çok üzgünüm ne yapabilirim ne olur yardım edin 🥺😢