Liya00 Minikayaklar benim kızım en fazla 10 dakika içiyor sadece gece uykusuna geçerken uzun içiyor ve kilo alımı çok iyi
Burcus Minikayaklar Benim doktorum yeterli bulmuyordu 5 dakikayı. İlk 5 dakika sadece sulu süt gelir sonrasında kıvamlaşır 15 dakkaya yakında yağlı süt gelir demişti. Çok uğraştım gayret sarfettim dikkatini dağıtıp tekrar memeye yönelttim Ama benim kızım asla 15 dakika emmedi 😁 hep 5 dakika 3 dakika emip bıraktı. O yüzden mamaya başladık ve 5. Ayda ek gıdaya başladık.
Htcana Minikayaklar benimki de doğduğundan beri 5 dk emer.sütünün tazyikli oluşu ve çocuğun emmesinin kuvveti daha çabuk doymasini sağlıyor.cişli bez sayimi yap eğer ayina gore çişli bez sayisi yeterliyse ve kilo alımı normalse emme süresi önemli değil.
[silindi] Minikayaklar sakın emzirmeyi iki saate bire çıkarma gerekirse saat başı emsin ben o hataya düşüp doktor tavsiyesi ile emzik kullandım beş dk beş dk emiyordu ilk ay bir kilo aldı iki saate bir çıkarınca yine beş dk emdi uzatamadım süreyi ve 200 gram anca aldı sonra da meme reddi yaşadım bırak istediği zaman istediği kadar emsin bu yüzden bebeğim soğudu mememden uzun tutacağım diye çok zorladığım için ve stres yaptığım için
Nesrinbek88 Benim kızımda 5 dk emerdi ben yaglı kısmını emmezdi ben hep sagım yapardım kızıma yoruluyor ceneleri sanırım ondan emmiyp süt birde yogun geliyorsa ceneleri yoruldugu için uzun süre emmiyo 3.5 aylıgıyız hala sagıyorum ve biborandan daha güzel içiyo
Miray_ Benim kızımda çok nadir on dakika tutar oldu bazen hiç emmiyor zannediyorum 3-5 dk emip bırakıyor. Yöntem bilen varsa söyleyebilir mi uzun süre için
AyseDuruu @Minikayaklar benim kızımda aynı 3 ay 19 günlük doğduğundan beri 5-10 dk emiyo kilo alımı iyi olduğu için dert etmedim
Xyz Minikayaklar midesi cok küçük daha hemen doyoyırdur ve sütünüz belki hızlı geliyordur zamanla düzelecek sakın mama felan vermeyin