Kizlar aslinda bircogumuz uykusuzluk yeterli beslenmeme su icmeme gibi sepeblerden gozalti morlugu var bnmde ayni sekilde ama kalitsal hale gelmeye basladi artik yokmu bunun bi caresi cok su icen biri degilim haliyle bebegimde emiyor ne yapabilirim bildiginiz kesin geciren bi yontem bi krem varmi