Kızlar bebegım 4 aylık 2 gün once 4 ay asısı ve rota aşısı oldu . O gün birsey yoktu ama dün aksam bir ateslendi 38.9 çıktı ve bas bas agladı ilk cocugum oldugu ıcın soruyorum . Kandaki enfoksiyonu artmıs ama doktor tam tanı koyamadı . Cunku idrar da vermesi gerekiyordu oglum yapmadı .bugun gpturucez idrar icin hastaneye ama evde nasıl yol ızleyebilirim ateş icin suan 36.7 /36.9 cıkıyot vucut ve kafa . Calpol veriyorum 4 saat aralıkla cay kasıgı kadar .