Arkadaşlar merhaba. 37 günlük bebeğim var. Elleri kolları çok hareketli. Uyurken yarım kundak yaptığımda ellerini çıkarmak için uğraşıyor sinirle çabalıyor ve 5 dakikada uyanıyor. Serbest uyutsam da 5 dakikada yine elleri ile kendisini uyandırıyor. Bu yüzden sadece üzerimizde uyutabiliyoruz ama gece gündüz böyle bir uyku bizi de cok yoruyo. Böyle bisey yaşayan var mı nasıl bir çözüm üretebilirim?