Bir yerim agridigi zaman imkanı yok onu unutamiyorum abartiyorum sürekli vücudumu kontrol ediyorum. Birşeyim yokken sanki varmış gibi hissediyorum. Mesela ellerim uyuşuyor hemen internete bakiyorum tabiki oralar da en kötüsünü yazıyor. Hemen moralim bozuluyor daha çok kafaya takıyorum. Dün kalbim ağrıdı mesela acaba kalp krizi mi gecirecegim diye düşündüm bütün gün. Bir de her hastalığımi dramatize ediyorum. Diyorum ki ben olursem bebeğime kim bakacak, ailem perişan olur falan filan.. Anne olduktan sonra bu hastalık işini abartma olayı daha fazlalaştı Sanki. Ne yapmam lazım siz yaşadınız mı ne yaptınız 😔