Sevilay37 kuzum hırıltısı belkı gec gecer kızarıklık gecer fazla surmez yanı bızde oyle oldu alerjı maması kullandım ben emzırme gıbı bır olanagım olmadı malesef ek gıda donemıne kadarda surerde dıkkatlı besleme yapacaz somrasında gecer tamamen ınsallah cok az brbekte devam edıyor dıye bılıyorum canını sıkma