Masalingonunannesi Ankaradan selam kapatmadim oturduğum bolgede kapattilar bizim ev soguk oldugu icin devam
Gokcennderenn PrenSesim12 İzmir kapattım ama sabah bazen evin havası kırılsın diye 1 saat açık tekrardan kapatırız