Ya son 3-4 gundur ozel bolgemde bir kasıntı ve sivilceye benzer yaralar olustu saglık ocagına anlattım durumu fitil , ilac , krem falan verdi kullanıyorum gecmiyor , ic camasirimi gundelik degistitiririm hep boyleyim pamuklu kullanirim kuru tutarım ama bu durum beni nerden geldi buldu anlayamadım basına gelen varmı bi tavsiye bir fikir cıldırmak uzereyim ya 😔