fatsfats Merhaba oğlum 16 aylık 2 haftadır ishal . 5 gündür de kusuyor tahlilleri temiz çıktı. Serum bağlandı. El ayak hastalığı var oğlumda . Ondan mı acaba napabilirim. Hiç bir şey yemiyor hastaneye yatış yapacağız az kaldı.