ogrtmnanneee Kızlar park yatan kullanan var mı ? Sallanması nasıl rahat sallıyor musunuz bebeğinizi. Benim bebeğim 8 aylık sadece sallanarak uyıyor park yatağa geçsem rahat eder miyim ? Sallamalı Kullananlar lütfen yorum atın
Bugram06 ogrtmnanneee park beşiklerin sallaması pek iyi değil canım ya yatırmak için cok rahat güvenli ama sallamayı seviyorsa farklı model bak bence
Sogancik ogrtmnanneee sallanırken çok ses çıkarıyor ve değişik sallanıyor kafası sağa sola gidiyor sanki. Çocuğu sersemletiyor gibi
Melek1411 ogrtmnanneee yoyko kullanıyorum çok memnunum sallama kullanmıyoruz ama geçen deneyeyim dedim güzel salladı ses çıkmıyordu