Kızlar dün tetenoz aşısının 3. Dozunu oldum doğumdan 3.5 ay sonra yani ve dünden beri çok yoğun şekilde karnım ağrıyor doğum sancısına bedel öylr Bi karın ağrısı 10 dakika da bir sancı giriyor ve bu sabahtan itibaren ishal oldum 😩 bunu yaşayan var mı yoksa başka bir sorun mu var doktora gitmem gerekiyor mu basit bir karın ağrısı mı yoksa 🥺😢